Mä opiskelen Ammattikoulussa kokkolassa vaatetus alalla mun pitää herätä kuuen maissa koska koulu alkaa klo:8lta ja linkka lähtee klo 7maissa=)mulla menee hyvin alkoi koulu maanantaina koulu ollaan tehty penaali ja käsinuppi neula tyyny on ihan helppo käyttää sitä kokkolan ompelu konetta siel on erillainen ompelu kone=)mul menee ihan ok:sti siellä.tääl on hyvä ilma oon nyt kotona,oon kirjoitellut ja oon siivoillut ja käynnyt kaupassa ostamassa koulu tarvikkeita ja oon syönyt ja oon tehnyt kaikkia mukavaa=)hyvin on mennyt päivät=)mun luokalla on puolet kokkolasta ja yksi on lohtajalta jä minä pietarsaaresta on kivaa mennä sit maanantaina=).
ei muuta hyvää koilupäivää ja kaikille niille myös hyvää työpäivää ketkä on töissä ja koulussa=)ja ollaan käyty tutustumassa siell kokkolassa paikkoja eilen käytiin kahvilassa tutustumassa ja kirjastossa,käsityötalossa ja kaikissa paikoissa  ollaan käyty tutustumassa=)oli ihan kivaa käyä=)