missä asun juuri nyt?Suomenlinnassa.
mitä teen juuri nyt?
Lottoa.
mistä ruuasta pidän?
Bingohallista.
kuka on paras kaverini?
Kettutyttö Keski-Suomesta...
kuinka vanha olen?Aivan liian vanha sinulle... Oletko harkinnut päiväkotiin palaamista? Olen tosissani!
mikä on vedä hengeä ilta?Minun koodia on vaikea poistaa!
kuka olet ja missä asut?Olen Pythia, Lintukodon Oraakkeli.
kuinka vanha olet?
Minä olen ollut aina olemassa. Mutta kun roomalaiset rikkoivat temppelini, tein hanttihommia kunnes avasin netissä tämän palvelun 1.7.2000. Hulluja nuo roomalaiset *tok tok*.
kuinka vanha olen?Niin paljon ettei sitä voi ymmärtää!
Mikä on nimeni?Silvo.
Missä asun?Kymmenen metrin säteellä siitä paikasta missä se oli eilen.
Mikä olen?Olet Britney Spears
Millainen olen?Mä muuten rakastan sua! Voi kun säkin tykkäisit musta!
kuka olen ? Joku joka on todella epätoivoinen kun kysyy tuota.
Mikä on ollut turhinta elämässäni ?Sisällöttömyys.
Mikä on mielestäni maailman arvokkain asia ?   Rakkaus on arvokkainta mitä on. Ja läheisyys.
. Miltä tunnun?Pohjaanpalaneelta.
. Miltä maistun?Koululta.
3. Missä minun kuuluisi olla ?Pakeni ulkomaille tumman eksoottisen naisen kanssa.

14. Mikä minun kuuluisi olla ?ilmaa puhdastavaa keskustelua=)

15. Mistä minut löytää ?k-kaupankassajonosta=) 16minkä iköinen olen?wanha 17. Mikä on sukupuoleni ? Mun mielestä se on tyttö!!

18. kuinka paljon tähän pitää haastaa?Enemmän kuin uskallat toivoa.

.

.